środa, 11 marca 2015 o 21:16

Galeria, film i wzruszenia, po wieczorku Małgosi Bobak w Bielsku :D

Zapraszam przede wszystkim na funpage Małgorzaty Anny Bobak:
WSZYSCY CZYTAJĄ MAŁGOSIĘ - CZYTAM I JA


Wieczór zaczął się nietypowo, gdyż zaraz po przywitaniu Małgosi poprosiłam ją o przeczytanie wierszy...


Zdjęcia: Agnieszka Kijas

Zdjęcia: Marcin Bedlicki (pobrane z FB, ze strony Małgosi)

Dopiero później poprosiłam bohaterkę wieczoru by opowiedziała o sobie, o książkach, a zwłaszcza tej ostatniej: "Medalik bez łańcuszka".

Zdjęcia: Agnieszka Kijas

Wreszcie sama przeczytałam kilkanaście wierszy Małgorzaty, przy okazji trochę jeszcze ciągnąc ją za język :).



Zdjęcia: Agnieszka Kijas


Goście dopisali:



Zdjęcia: Agnieszka Kijas

Po spotkaniu był czas na rozmowy i wsparcie akcji promocyjnej książki  "Medalik bez łańcuszka" - Wszyscy czytają Małgosię - czytam i ja poprzez zrobienie sobie zdjęcia z książką :).

Wśród osób, które promują książkę Malgosi jest:

Paweł Fejkisz, który był bohaterem Prezentacji Poetyckich w styczniu:


Nasz bielski kronikarz Pan Andrzej:

oraz Wacław Morawski, którego wieczór poezji już 29 marca w Galerii Wzgórze...:


 i ja:
Zdjęcia: Agnieszka Kijas


 A na koniec film Pawła:



I jeszcze filmiki od Agnieszki, na pierwszym czytam wiersze Małgosi, na drugim filmowanie filmowca ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny strony prezentacje-poetyckie.pl :)

Ten blog ma być oficjalnym dodatkiem do Słów rozsypanych, a ponieważ przenoszenie postów istotnych z historycznego i nie tylko punktu widzenia, mija się jednak z celem, to odsyłam po prostu do ważnych zakładek na tamtym blogu, a są to:
oraz imprezy poetyckie:
a także wydanie PrzeniakaNIE WIEM.